söndag 12 december 2010

PLANARKDAGEN 8 DEC

Fysisk planering har haft sin första arbetsmarknadsdag, vilken succé! Det var en dag full med föreläsningar, fika, mingel, expo, godis och avslutades med middag på Anton´s. Vi som har planerat dagen tackar för den fina responsen vi fått från elever och besökare. Vi hoppas att fler elever är intresserade att planera nästa planarkdag, 2011 så att vi kan få detta till en tradition, mer info. kommer i vår. Vi beklagar att många elever var upptagna med skolarbete och lektioner och hoppas på ändring av detta till nästa år, en ledig dag helt enkelt.  För dig som missade planarkdagen så kommer lite bilder nedan. Återigen ett stort tack till alla som gjorde denna dagen möjlig!
Kramar / Planarkgruppen







2 kommentarer:

  1. Hej, jag är intresserad av att veta om ni planerar liknade arrangemang som Planarkdagen framöver. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon i PlanArk-gruppen, har ni någon mail som jag kan höra av mig till? /Linnea Carlsson (f.d fp04)

    SvaraRadera
  2. Hej Linnea,
    Niklas heter jag och var en av deltagarna i PlanArkgruppen och kan kanske kan vara till hjälp. Du kan nå mig på niklas.idesjo@gmail.com eller på telefonnr: 0704 46 18 37
    Mvh
    Niklas Idesjö

    SvaraRadera